dijous, 30 de març del 2017

Entrega dels Premis de la Crítica


Premi a la trajectòria professional

L'Hermínia i en Jordi varen anar a l'entrega dels Premis de la Crítica i ens han preparat aquesta crònica que inclou també una selfie de les dues col·laboradores del Blog. 


Amb el recinte de l'Antiga Fàbrica Damm de Barcelona ple de gom a gom, s'ha produït el lliurament dels Premis de la Crítica teatral d'enguany.

En l'acte es van lliurar un nombre important de premis en diversos àmbits: Teatre, en les seves versions general i familiar, Dansa i Arts del Carrer, i en cada àmbit en una diversitat de facetes (Espectacle, direcció, actor, actriu, ...).

Alguns dels premis van anar a parar a mans d'artistes de llarga trajectòria, com Marta Angelat o Lluís Homar, mentre que d'altres els van assolir joves que comencen i que reben amb aquests premis els primers recolzaments de la seva vida professional.

Alguns del guardonats

El moment àlgid de l'acte va ser el lliurament del premi Gonzalo Pérez de Olaguer a la nostra companya del blog Imma Colomer, com a reconeixement a la seva trajectòria artística. L'Imma, emocionada, va rebre el premi, que va voler compartir amb tots els que l'han ajudat i acompanyat en la seva carrera. 

Com ja vam avançar fa uns dies en una entrada d'aquest blog, aquest premi ens omple de felicitat i estem molt contents d'haver pogut veure com l'Imma rebia aquest merescut reconeixement.

L'Imma i l'Hermínia


3 comentaris:

Hermínia ha dit...

El cert és que l'Imma estava exultant. Moltes felicitats de nou!

Colomiki ha dit...

Em va fer molta il·lusió que hi fossiu, una delegació dels blogueros. Gràcies Herminia pel teu comentari al blog. Em vaig sentir mot acompanyada. No em pensava que em fes tanta il·lusió això de rebre el premi perquè una ja s'ha tornat una mica escèptica, però me'n va fer molta. Veure tanta gent de la nostra professió premiada, de totes les edats i formar-ne part em va fer molta il·lusió. El lloc també va ser molt maco. Resumint: una vespre inoblidable.

Josep M.Cortina ha dit...

LLàstima que no vaig poder-hi assistir però no es té un net cada dia...